Minden bútornak egyedi a bérleti ára, az aktuálisan elérhető raktárkészletet és a bérleti díjakat itt tudod megnézni.
Bútorkölcsönzési szolgáltatás minőségi megjelenést és megfelelő hangulatot kölcsönöz az ingatlan belső tereinek, a bútorvásárlási, szállítási-szerelési, tárolási költségek és időráfordítás nélkül.
A bútorok teljes árát nagyjából 9 hónapnyi bérlés után fizetnéd ki, miközben az átlagos bérlési idő 2,5 hónap! Tehát a fennmaradó összeg az ingatlaneladás során keletkező plusz nyereség, melytől megvétel esetén elesne a tulajdonos.
Vásárlás esetén vannak olyan tételek, melyekre sokszor nem is gondolunk, pedig plusz költséget és/vagy időveszteséget jelentenek, pl. a bútorok összeszerelése, a rengeteg csomagolási papírhulladék/fólia/hungarocel elszállítása vagy pl. ha a bútor nem érkezik meg időben. Amennyiben a Vevő pedig nem szeretné megvásárolni a bútorokat, azok szétszerelése, elszállíttatása, tárolása, esetleg nyomott áron történő eladása egy plusz macera és plusz költség..
A bérelt bútorok összeszerelve érkeznek és a visszaszállításnál is gondoskodunk a megfelelő csomagolásról, így gyors és költséghatékony!
Ehhez minden esetben egyedi egyeztetés szükséges, a rendelkezésre álló raktárkészlet és a soron következő bérlési igények figyelembe vételével.
Igen, a bútorok a NADINA Interior saját ügyfelei mellett más home stagerek és ügyfeleik részére is elérhetőek.
A bútorokat általában a home stager választja ki, de a bérleti szerződés minden esetben az ingatlan tulajdonosával kerül megkötésre.
A szerződést online is meg tudjuk kötni az ügyfeleddel, szkennelve visszaküldheti az aláírt szerződést, az eredetit pedig postán is elküldheti vagy kiszállításkor Ő vagy Te, a home stager is átadhatod a szállító cég munkatársainak.
Minimális darabszám nincs, csak minimális bérleti díj van, ami 75.000 Ft alapdíjat és 50.000 Ft havi bérleti díjat jelent (plusz szállítási költség), így pl. 1 db kanapé bérlése esetén is ezt a díjat kell kifizetned.
Igen, ha kiemelt ügyfél vagy, van rá lehetőség, mindaddig, amíg van elég az átfutási idő a megrendelés leadásához és annak kiszállításához. A speciális megrendelésekre vonatkozóan azért van néhány korlátozás, ezért minden esetben egyedi egyeztetést igényel.
Home stagerként munkád során gyorsan több százezer forint értékű készletet halmozhatsz fel olyan bútorokból, amiket az ingatlan új tulajdonosai nem kívánnak megvenni. Nem kell sok idő, hogy a növekvő készlethez egyéb költségek felmerüljenek, mint pl. raktárbérlés, illetve a már meglévő készlet fenntartása mellett – hogy elkerüld az egy kaptafára készült ingatlanokat – a készlet frissítése is szükségessé válik. Előfordulhat az is, hogy egyáltalán nem tudod tárolni a nagyobb bútorokat, ezért, hogy gyorsan megszabadulj tőle, akár nyomott áron kell értékesítened.
A NADINA Interior szolgáltatásának célja, hogy a bérlés segítségével a munkád egyszerűbb, hatékonyabb és gondtalanabb legyen.
A raktáron lévő bútorokra nem kell heteket várnod, nem kell órákig keresgélni őket az interneten vagy az áruházakban és még a szereléssel sem kell bajlódnod, mert a bútorok már összeszerelve érkeznek Hozzád és úgy helyezik el azokat, ahogyan Te szeretnéd.
A bérlési költségek az ügyfeledet sem terhelik túl, aki a felújítás költségei mellett nem szívesen áldoz még százezreket, esetleg milliókat még a bútorokra is, miközben a különböző munkáid során élvezheted a raktár színes választékát.
A kínálatban szereplő bútorok újonnan lettek vásárolva és kizárólag home staging célokra használták őket. A bútorokra a szállító cég munkatársai is kiemelten figyelmet fordítanak, illetve folyamatosan karbantartjuk őket, annak érdekében, hogy a termékek kiváló állapotát fenntartsuk.
Nem, a szállítást minden esetben mi intézzük előzetes időpontegyeztetés után. A bútorokat a felköltöztet.hu csapata szállítja majd ki Neked.
Szeretnénk a bútorszállítás és cipekedés terhét levenni a válladról. Szállítópartnerünk sok éves tapasztalattal, megfelelő csomagolóanyaggal, nagy teherautóval és izmos fiúkkal rendelkezik.
Fontos számunkra, hogy a bútorok minél tovább betölthessék a funkcióikat, ezért szeretnénk egy kézben tartani a szállítást, hogy a mozgatással keletkező esetleges sérüléseket minimalizálni tudjuk.
A bútorokat alapvetően összeszerelve kapod meg, kivételt képeznek a nagy bútorok, pl. franciaágy. A szállító cég munkatársai a bútorokat a helyszínen a kérésed szerint egyszer elrendezik, kicsomagolják, amit szükséges összeszerelnek, így Neked már csak a dekorálással kell foglalkoznod.
A szállítási díj irányonként 36.000 Ft*
Az előzetesen fizetendő szállítási költség egy teherautó és 2 fő rakodó 2 órányi bútorszállítás díját tartalmazza, minden további megkezdett óra a bútorok mennyiségétől függően 12.000Ft/15.000 Ft.
A szállítási költség jelen gazdasági helyzetben bármikor változhat.
A szállítási és rakodási idő tartása érdekében az ingatlanba történő azonnali bejutást, az ingatlan előtt vagy közvetlen közelében parkolóhely foglalását kérjük biztosítani, valamint kérjük a rakodással érintett teljes -az épületet övező- területen, a lépcsőház rakodási útvonalán lévő akadályokat eltávolítani, valamint előre átgondoltan kérni a bútorok elhelyezését.
A szállító cég egymás után több címre megy, a szállítási díj a fentiekben leírt feltételekre és üres ingatlanra alapulnak.
Amennyiben szeretnél kérni egyéb bútormozgatást is, az külön óradíj fejében természetesen megoldható, de kérlek, hogy azt már az időpontegyeztetésnél jelezd és az alapján nagyobb időintervallumot foglalunk le a részedre, mert utólagos jelzés esetén már csak a szállítási időpont módosításával együtt lesz lehetséges.
Természetesen igen, de arra készülj fel, hogy kitartást és odafigyelést igénylő egy home stagingelt ingatlanban lakni. Fontos, hogy az érdeklődőket minél inkább a fotózáshoz közeli,- legjobb ha teljesen ugyanolyan – kép fogadja, mert ellenkező esetben egy rendezetlen lakás azonnali csalódást eredményez.
Fontos! Bútorbérlés csak nem lakott ingatlanok esetén lehetséges!
A két lépcsős árazás 1 hónapos bérlési minimumon alapszik:
Az első hónapban ún. Alapdíjat fizetsz, ez fix összeg, akkor is a bérbeadót illeti, ha az ingatlant 30 napon belül értékesítik, és a bútorok visszakerülnek a raktárba vagy ha csak egy napra pl. fotózásra bérelsz.
A második hónaptól kezdődően a Bérleti díj az Alapdíjhoz képest kb. 20%-al csökken, a továbbiakban ezt a kedvezményes összeget fizeted végig a bérlés alatt. Az utolsó bérlési hónapban, amennyiben az adott hónap 15-ig napjáig sikerül értékesíteni az ingatlant és ezt jelzed nekem, csak félhavi bérlési díj kerül felszámításra.
Lehetőség van rövid távú bérlésre is speciális eseményekhez, például kiállításokhoz vagy reklám-és filmfelvételekhez, de a bútorok igénybevételétől függően ezekben az esetekben mindig egyedi árazás szükséges.
Ebben az esetben gratulálunk! A home staging megtette a hatását és hozzájárult az ingatlan eladásához, ami minden közreműködő célja volt.
Az alapdíjból nem kínálunk visszatérítést, de a bérleti díjakról és konstrukciókról részletesen a „Mi a minimális bérlési idő?” kérdésnél választ kapsz.
Amikor meglátogat egy webhelyet az tárolhat vagy lekérhet információkat a böngészőben, főként sütik formájában. Itt beállíthatja személyes cookie szolgáltatásokat.