A home staging, vagyis az ingatlanfelkészítés során a bútorok bérlése számos előnnyel jár, a home stagerek és az ügyfeleik számára is.
Lehet tökéletes alaprajz, megfelelően kiválasztott burkolatok és falszínek, ha üresen van lefotózva az ingatlan, az eladási idő lassabb lesz és a maximális eladási árat nem fogja tudni kihozni belőle az eladó.
A berendezés, a dekorációval elért „életérzés” az, ami maximális áron tudja eladni a lakást, mert abba lehet beleszeretni, abban lehet elképzelni milyen is lehet abban az ingatlanban élni.
Egy üres ingatlannal ezt az emberek 95%-nál nem lehet elérni. Az érdeklődő egyszerűen körbefutja az ingatlant és 5-10 perc múlva már megy is tovább a következő kiszemelt hirdetéshez, mert nincs ami megfogja, nincs ami ott tartsa és nincs ami miatt napok után is a fejében motoszkál majd az ingatlan.
Mióta a NADINA Interior – Magyarországon elsőként- bérelhető raktárkészletét elérhető tette a home stagerek és ügyfeleik részére is, egyre nő azok száma, akik a bérelhető bútorok segítségével gyorsan és – az alacsony bútorozási költségek miatt – magasabb profittal adták el az ingatlanukat.
Miért is előnyös a bútorbérlés home staginghez?
- Költséghatékony: A bútorok bérlése költséghatékony módja az ingatlan felkészítésének. Olcsóbb, mint új bútorok vásárlása, mert bérlés esetén a bútorok ára kb. 8 hónap alatt kerül kifizetésre, DE az átlagos bérlési idő 2,5 hónap*! Tapasztalatok szerint a jól beárazott, felkészített ingatlanoknak 4 hónapon belül szinte biztosan elkelnek. (*2022-ben 25 lakás felkészítésének átlagából számolva)
- Rugalmasság: A bútorok bérlése rugalmasságot kínál, a stílus és design tekintetében. Különböző stílusú és színű bútorok közül lehet választani az egyes ingatlanok egyedi igényeinek megfelelően. Ez azt jelenti, hogy könnyedén létre lehet hozni a célcsoportra szabott megjelenést minden egyes ingatlanhoz, ami segít bevonzani a potenciális vásárlókat.
- Kényelem és gyorsaság: A bútorok bérlése kényelmes és gyors módja az ingatlanfelkésítésnek. Az első kapcsolatfelvételtől kezdve akár 1-1,5 héten belül már ki is kerülhet az ingatlanhirdetés. A home stagereknek nem kell napokig keresgélniük a boltokban vagy az interneten a megfelelő bútorokért, amik sokszor nincsenek raktáron vagy csak hosszú szállítási idővel érhetők el, arról nem is beszélve, hogy több időpontban, órákat kell várni a kiszállításra a helyszínen. A több helyről megrendelt bútorok “összevárása” hosszú heteket, hónapokat csúsztathat a felkészítésen, így az ingatlan piacra kerülésén is. A NADINA Interior bérlés esetén gondoskodik a bútorok kiszállításáról, elrendezéséről, összeszereléséről és elszállításáról, ami időt és fáradságot takaríthat meg a tulajdonos és a home stager számára is. Ez különösen fontos azoknak az ingatlantulajdonosoknak, akik nem laknak az ingatlanban.
- Professzionalizmus: A bútorok bérlése professzionálisabb és kifinomultabb megjelenést ad otthonának. Ez segíthet pozitív első benyomást kelteni a potenciális vásárlókban, növelheti az ingatlan vélt értékét és gyorsítja az eladás folyamatát. Sokszor előfordul még, hogy a tulajdonossal szeretnék megvetetni a felkészítéshez szükséges bútort azzal, hogy majd használja az új ingatlanában is, DE egyáltalán nem biztos, hogy a tulajdonos olyan bútort szeretne majd használni amit most be kellene szereznie, sőt, sokszor még az új ingatlana sincs meg, tehát úgy vásároljon az “új otthonába”, hogy még nem is látta azt.
- Fenntarthatóság: A bútorok bérlése fenntartható megoldás, mivel csökkenti az új bútorok gyártásának szükségességét és minimalizálja a hulladékot. Ez különösen fontos azoknak az ügyfeleknek, akik környezettudatosak és környezetbarátabb döntéseket szeretnének hozni.
Összességében tehát, a bútorok és dekorációk bérlése a leghatékonyabb választás az ingatlan eladás előtti felkészítéséhez.
Nézz szét a referenciáknál, hogy a bérelt bútorokkal milyen hangulatos és vonzó enteriőröket lehet alkotni!